Zebra OneCare er et utvalg av reparasjons-, support-, og vedlikeholdsplaner. Velg mellom to ulike basisutgaver, eller en kombinasjon av løsninger tilpasset dine behov.
Hva Zebra OneCare gir deg
Som en ledende produsent av produkter for dynamiske bransjer har Zebra god kjennskap til vedlikehold og kundesupport. De forstår seg på verdien av å levere fleksible vedlikeholdsavtaler som hjelper sluttbrukeren basert på den enkeltes behov. Dette har ført til Zebra OneCare. Her kan du velge mellom de vedlikeholdsavtalene som passer deg, dine produkter fra Zebra, og din bedrift. OneCare er mer enn en garantiordning. Det er en funksjonell avtale med Zebra. Ut ifra hvilken ordning du velger, settes det krav til Zebra og deres leveranser. Dette utgjør grunntanken bak tilbudet OneCare. Vi har alle produktene fra Zebra i nettbutikken.
Hvorfor velge OneCare fra Zebra?
Moderne teknologi er komplekst og krever korrekt teknisk kompetanse. Ved å benytte seg av vedlikeholdstjenester fra produsenten selv, vil du automatisk få rett ressurs på rett problem. Les om hvorfor du skal velge robuste håndterminaler framfor forbrukerbaserte her. Velger du OneCare får du tilgang til Zebra’s unike løsninger for vedlikehold og oppdateringer. Da minimerer du nedetid og får fordeler som:
- Lang levetid
Da enhetene har tilgang på oppdateringer og innarbeidede reparasjonssykluser, vil de få mindre nedetid og lengre levetid.
- Oversikt
Med en proaktiv vedlikeholdsplan vet du utstyret og teknologien er i operativ stand, og du har oversikt over budsjettet med en fast utgiftspost.
- Ro i arbeidsdagen
Dette er kanskje det viktigste da du vet at dersom et problem oppstår har du profesjonelle klare til å hjelpe.
- Fleksibilitet
Du har en valgfrihet blant en standard, en større, eller mer tilpasset løsning i OneCare.
To planer – OneCare Essential og OneCare Select
Når det gjelder valget mellom grunnavtalene Essential og Select har vi trukket ut det mest vesentlige. For en full oversikt kan du sjekke denne linken.
Zebra OneCare Essential
OneCare Essential gir deg en grunnleggende, men god plan for support. Avtalen sørger for å holde dine enheter i fungerende stand. Det inkluderer reparasjoner, programvareoppdateringer, telefonsupport og mer.
- Kundesupport via telefon i arbeidsuken.
- Tre dagers virketid for reparasjoner.
- Programvare og sikkerhetsoppdateringer.
- Skybasert oversikt med Visibility IQ over reparasjoner, med mer.
Zebra OneCare Select
I Select inngår alt fra Essential, i tillegg til support over telefon døgnet rundt. Dersom en enhet må inn til reparasjon mottar du neste virkedag en erstatning. Du kan selv velge om den skal være ferdig satt opp med apper og innstillinger. Dette er avtalen for deg som trenger høyt tempo, og ønsker det beste av service. Med Select får du alt fra Essential, og i tillegg:
- 24/7 telefonsupport.
- Ferdig oppsatt erstatningsenhet.
Select og Essential utgjør grunnavtalene i Zebra OneCare. Dersom det er ønskelig å utvide, eller kanskje det kun er behov for en enklere vedlikeholdsavtale, lar dette seg gjøre da det er mulig å bygge på hver enkelt av grunnavtalene med ekstra tilbud. Det er også mulig å velge løsninger som trekker kun ut et, eller flere av de ovennevnte punktene.
“Snarere er det en relasjon med sluttbruker av deres produkter, der de kommer inn og holder teknologien oppdatert og i orden. “
Zebra Visibility IQ
OneCare inkluderer Visibility IQ. Dette er en brukervennlig oversikt over dine enheter fra Zebra. Visibility IQ er en skybasert tjeneste som lar deg holde kontroll over vedlikehold, reparasjoner og support. Det er også mulig å benytte Visibility IQ for å identifisere mulige problemområder, for deretter å isolere og løse disse. Om du trenger et Mobile Device Management system i tillegg, kan du lese mer om det her.
Oppsummert: Fordeler ved å velge Zebra OneCare
Med Zebra OneCare blir enhetene dine først og fremst reparert uten kostnad. OneCare strekker seg lengre enn å dekke fabrikasjonsfeil. Både Essential- og Select-avtalene dekker bruksslitasje, skader grunnet uhell, og vanlige reparasjoner. Det merkes når man ser gjennom avtalene hvordan Zebra tenker på OneCare som noe mer enn bare reparasjoner. Snarere er det en relasjon med sluttbruker av deres produkter, der de kommer inn og holder teknologien oppdatert og i orden. Når Zebra står for vedlikeholdet ligger det en forståelse og kunnskap om utstyret, som du ikke får annet sted.
Konklusjonen er å oppfordre til å la de som laget produktet både holde det oppdatert, og ved behov stå for reparasjon. La Zebra ta seg av vedlikeholdet, og finn frem til en plan som passer for deg og din bedrifts budsjett og behov for support.
Ønsker du å vite mer, eller gå til anskaffelse av OneCare? Vi i Nordic Mobility hjelper til med innspill, råd og veiledning. Ta kontakt her eller bruk skjemaet under.
Meld deg på vårt nyhetsbrev for å få de siste oppdateringene!